Skaber tryghed overalt på jobbet

Hvis man arbejder et sted, hvor risikoen for overfald følger med som en del af jobbet, er en overfaldsalarm fra Alarmselskabet et effektivt, sikkert og yderst nødvendigt stykke værktøj.

Læs her om
Overfaldsalarmer

Min sikkerhed er absolut vigtigst

Thomas P-Vagt

Z

Alarmen skal virke under alle tænkelige forhold

En overfaldsalarm skal virke, når man har brug for den. Derfor leverer vi kun de bedste og mest stabile alarmer.

Billedet: Til venstre: Mikael Beck, Regionschef Q-Park Til højre: René Rodam, Adm. Direktør Alarmselskabet.

NYHED!

Q-Park skifter til Alarmselskabet

Vi har den store glæde at kunne fortælle, at et af Danmarks største parkeringsselskaber - Q-Park skifter til Alarmselskabet.

Adm. Direktør for Alarmselskabet, René Rodam, er selvsagt meget glad og tilfreds med, at Q-Park valgte os som deres fremtidige partner og leverandør af sikkerhedsløsning til deres p-vagter. Vi har arbejdet intensivt igennem en længere periode, for at optimere alarmsystemet til at kunne håndtere og administrere et så stort og topprofessionelt parkeringsselskab som Q-Park.

Alarmselskabet tilbyder kort fortalt

Effektiv personsikring

Top professionel personsikring- alle dage, hele året – inklusiv helligdage.

Proff alarmcentral

Autoriseret alarmcentral med døgnbemanding og direkte opkald til Politi.

Sikker overfaldsalarm

Markedets bedste og mest sikre 4G overfaldsalarm med 2-vejs kommunikation.

Private vagter

Mulighed for ekstra sikring af mere end 1000 sikkerhedsvagter fordelt over hele Danmark.

Smart Alarmplatform

Sikker alarmplatform – alle overfaldsalarmer opsættes, effektueres og kontrolleres.

Glade medarbejdere

Glade, trygge medarbejdere. Forbedret CSR og der igennem en bedre bundlinje!

Sikkerheden har højeste prioritet

Vold og verbale overfald mod parkeringsvagter er nogle steder et stigende problem. ”Lunten på folket er blevet kortere med årene og de er meget hurtigere til verbalt at overfuse os.

Der er desværre en lille gruppe personer, som ikke har en automatisk stop knap, når først de er kørt ud af sporet”. Fortæller Thomas, som til daglig er P-vagt. Her optrappes situationen meget hurtigt og kan ende i en fysisk udadreagerende reaktion.

Det er ikke altid, at interaktionen mellem P-vagten og borgeren sker, hvor der er andre til stede og det SKAL være muligt for deres P-vagter at få den fornødne hjælp så hurtigt som muligt. Overfaldsalarmen har også det formål, at de virker forebyggende, så de tilspidsede situationer forhåbentlig bliver færre med tiden.

Alarmsystemet er et stærkt samarbejde imellem Alarmcentral og mange professionelle private vagter. Et effektivt værn til hurtig hjælp ved overfald.

GSA Brochure

Et overfald kan komme ud af det blå!

“Overfaldsalarmen fra Alarmselskabet, giver mig en større sikkerhed i hverdagen, og skaber dermed den tryghed, jeg har behov for, for at udfører mit arbejde effektivt. Det er godt at vide, at alarmen altid er lige ved hånden og skulle der ske noget, er hjælpen tæt på.”

Thomas P-Vagt

I brochuren finder du en beskrivelse af vores services til Overfaldsalarmen.

Giver større tryghed

En af Alarmselskabets’s kunder driver et krisecenter og har derfor personale, som arbejder på alle tider af døgnet. De tilbyder husly og hjælper personer, som har været udsat for vold og trusler i hjemmet.

Beboerne er ofte presset psykisk og reagere derfor nogle gange ikke helt rationelt. Da en kollega en dag blev overfaldet af en beboer, følte mange sig efterfølgende utrygge for, at en lignende situation igen skulle opstå.

Det tog lederne af krisecenteret konsekvensen af og besluttede, at de skulle have overfaldsalarmer i huset. For som lederne siger ”Ingen skal være bange for at gå på job”.

Medarbejderne er meget glade for tiltaget med den viden om, at ét tryk på Overfaldsalarmen, så er hjælpen på vej. Det gør, at personalet nu kan hjælpe beboerne som tiltænkt og alle kan føle sig trygge og sikre.

Kontakt vores salgs og support team på +45 8643 9100 for at høre mere om, hvordan vi kan sikre Jeres personlige sikkerhed.

Hvilke erhverv kan have gavn af en overfaldsalarm?

Alle, som i sit arbejde har interaktion med andre personer kan i princippet blive udsat for overfald eller trusler og dermed have brug for en Overfaldsalarm.
Dog er der alligevel nogle brancher, som skiller sig ud, da risikoen for overfald/trusler her er væsentlig større end normalt. Vi har beskrevet nogle af dem herunder.
I arbejdet med udsatte af forskellige karakter, kan man aldrig forudsige, hvordan personen vil agere ud fra omgivelserne. Usikkerheden i en situation, hvor man er bevidst om, at hjælpen i form af evt. en kollega måske er langt væk eller slet ikke tilstede, kan reduceres betydeligt i form af en Overfaldsalarm. Vælges der et abonnement inkl. alarmcentral er hjælpen ikke længere væk end ét tryk på alarmen og der kan kommunikeres direkte med hjælpen i den anden ende.
Undersøgelsen fra ’Arbejdsmiljø og helbred i Danmark 2018’ viser, at ikke mindre end 30,7 pct. af social- og sundhedsassistenter har været udsat for fysisk vold og hele 32 pct. har været udsat for trusler om vold på arbejdspladsen.

Det er rigtig mange forskellige slags mennesker i forskellige aldre og fysisk form som der mødes dagligt. Tiden til at være der for mennesket er der ikke meget af, hvilket kan gøre, at en situation kan eskalere hurtigt og udvikle sig voldsomt.

Som P-vagt møder man mange forskellige slags mennesker. Mange er måske stressede over tiden og fare hurtigt op ved udsigten til en uforudset udgift, som en p-bøde nogle gange er. Nogle bliver endda så hidsige, at de ikke kan kontrollere sig selv og hvor trusler om vold og volden selv ikke er langt fra ord til handling.
Man kan være ret udsat som chauffør. Det kan være alt lige fra overfald til ulykker, man ikke kan forudsige. Når man køre med andre mennesker, ved man aldrig hvilken situation man har sat sig selv i. Man ved aldrig, om det er nogle, som har tænkt sig at snyde f.eks. med betaling eller hvor i landet man skal hen – hvor kommer hjælpen fra? Alt afhængig af situationen, er det slet ikke sikkert man har mulighed for at kalde på hjælp eller håndtere en mobil telefon, hvis man har sådan en på sig. Det er her en Overfaldsalarm fra GSA Secure kan hjælpe.
I arbejdet som dørmand, har man ofte kontakt til mennesker som er påvirkede af den ene eller anden substans. Det er et udsat job, som er en nødvendighed for at opretholde ro og orden. Desværre, er det ikke altid alle, der er lige enige i, de beføjelser en dørmand har for netop at kunne udføre sit job. Det føre ofte til konflikter, som meget hurtigt kan eskalere, hvor hurtig hjælp er en nødvendighed. Ikke bare for dørmanden men også den anden involverede part for at sikre mest mulig sikkerhed omkring situationen.
Der er selvfølgelig mange flere brancher, som kan have gavn af en Overfaldsalarm, som ikke er beskrevet her. Hvor ens arbejde gør man er mere udsat end andre og den personlige sikkerhed meget hurtigt kan blive sat på prøve. Hvor en Overfaldsalarm gør, at man er i bedre stand til at udføre sit job, da muligheden for hurtig hjælp er lige ved hånden.

3Way Secure er din sikkerhed for effektiv alarm

Vi introducerer et helt nyt alarmsystem, der giver en unik sikkerhed, fordi 3Way Secure arbejder med hele tre forskellige metoder til at få alarmsignalet sikkert frem til modtageren:

  • SMS Alarm: Ved alarm sender enheden SMS med info til alarmserver.
  • Tele Alarm: Ved alarm ringer enheden automatisk op til Alarmcentralen.
  • Data Alarm: Ved alarm sender enheden data via ”skyen” til alarmserver.

3Way Secure sikre dig, at skulle du komme ud for en ulykke, så slipper vi dig ikke førend du er i sikkerhed og i trygge omgivelser. Hermed får du ikke bare en lille og smart Overfaldsalarm/Tryghedsalarm. Du får en alarm, der er tre gange så sikker. Alarmselskabet kan som de eneste på markedet leverer denne specifikke og yderst effektive løsning. 

Alarmselskabet har transparente priser og derfor ingen overraskelser

En Telealarm er:

Tryghed til alle ansatte.

Virker i overalt, både inde som udenfor.

Yderst effektiv med opkald til alarmcentral.

Direkte kontakt til politi ved overfald.

En VIP Alarm er:

Tryghed til alle ansatte.

Virker i overalt, både inde og udenfor.

Yderst effektiv med opkald til alarmcentral.

Direkte kontakt til Politi ved overfald.

Tilkald af vagt fra privat vagtselskab.**

Alarmkørsen med simpel klippekortløsning.

*Bemærk - Opstartspris er pr. enhed. Læs det med småt og hent vores aftalevilkår nederst på siden.

Vi sidder klar til at rådgive dig

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Benyt enten kontaktformularen nederst på siden eller klik på knappen, så kontakter vi dig inden for 24 timer. Ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 8643 9100. Telefonen er åben man - tors. fra kl. 8.30 til 16.00 og fredag fra kl. 8.30 - 15.00.

Vi sidder klar til at rådgive dig

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Benyt enten kontaktformularen nederst på siden eller klik på knappen, så kontakter vi dig inden for 24 timer. Ellers er du velkommen til at ringe på tlf. 8643 9100. Telefonen er åben man - tors. fra kl. 8.30 til 16.00 og fredag fra kl. 8.30 - 15.00.

Prøv en demoalarm

Nu kan du afprøve en Demo Tryghedsalarm helt uden beregning i 30 dage. Hermed får du nemlig mulighed for at teste Overfalds- eller Tryghedsalarmen i det miljø, hvor den dagligt skal virke. Samtidig får du også mulighed for at afprøve Alarmplatfomen og Alarmselskabet App.

Udfyld formen og klik på send. Så kontakter vi dig med henblik på at opsætte en demoalarm til dig.

På forhånd tak!